VISUAL STORYTELLING

Sterke communicatie begint
met een sprekend beeld

Niet ieder beeld heeft evenveel impact en niet ieder beeld trekt evenveel aandacht. Voor een beeld om aandacht te kunnen trekken heeft het nood aan een verhaal. Het moet iets vertellen en liefst net dat wat jouw klant graag wil horen. Daarom zijn wij geen standaard fotostudio, wij zijn Visual Storymakers.

Knapperige product foto's
Sfeervolle visualisaties
Straffe campagnebeelden
Previous
Next

Jouw producten in beeld brengen?

Geef ons een seintje, we helpen je graag de ideale oplossing te vinden voor jouw product en doelgroep.

VISUAL STORYTELLING

Fotografie

Er is tegenwoordig een overvloed aan beelden, iedereen is wel een beetje fotograaf. Toch maakt dit het internet niet altijd mooier. Niet ieder beeld heeft evenveel impact en niet ieder beeld trekt evenveel aandacht. Voor een beeld om aandacht te kunnen trekken heeft het nood aan een Punctum, een verhaal. Het moet iets vertellen en liefst net dat wat jouw klant graag wil horen. Daarom zijn wij geen standaard fotostudio, wij zijn Visual Storymakers.

VISUAL STORY building

Beeldbewerking

Visual storytelling gaat verder dan eenvoudig het tonen van uw product. Het vertelt een verhaal, het ontroerd of inspireert de kijker en laat een impact na. Als het niet mogelijk is dit verhaal vanuit de camera te creëren dan creëren wij het in Photoshop.

BENIEUWD NAAR WAT WE AL VERWEZENLIJKT HEBBEN?

Bekijk ons portfolio

Heeft u een idee in uw hoofd maar krijgt u het niet gevisualiseerd?

Wij eten photoshop als ontbijt

Stap 1: de babbel

Zit je met een idee, kan je wel wat hulp gebruiken? Kom eens met ons praten. Wij brainstormen graag met je mee en punten af hoe we uw verhaal in beeld kunnen brengen. Komen we samen tot een idee? Dan zetten wij alle neuzen in dezelfde richting en zetten een planning op.

Stap 2: fotoshoot

Zodra we een concept hebben, maken we een planning op gaan we van start. Wij brengen voor jou de juiste mensen bij elkaar en fotograferen het nodige beeldmateriaal om jouw verhaal op een straffe manier te communiceren.

Stap 3: postproductie

Na een goede selectie van het beeldmateriaal trekken we het door de postproductie en creëren het sprekende eindresultaat voor jouw merk/campagne.